Prezydent podpisał nowelizację przepisów dzięki czemu za nieco ponad miesiąc będzie można jeździć motocyklami 125 ccm posiadając jedynie kat. B oraz staż kierowcy minimum 3 lat. To świetny powód, aby pomyśleć o nowym Junaku 125.
Junak 124 to tak naprawdę ewolucja motoroweru 903 Race. Ze względu na atrakcyjny design oraz dość oryginalny charakter tego jednośladu podjęliśmy decyzję o stworzeniu wersji z jednostką 125 ccm sygnowaną jako Junak 124.
Model 122 adresowany jest przede wszystkim do motocyklistów szukających taniego w eksploatacji, małolitrażowego, ale dynamicznego i wygodnego środka transportu. Wyjątkowo udany motocykl łączy w sobie wszystkie zalety prostego klasyka.
Junak 123 z kolei to konstrukcja stylistyczna motocykla inspirowana ideą cafe racera. Małego, sprytnego motocykla do szybkiego pokonywania zakamarków miejskiej dżungli. Zarówno design, jak i specyfika budowy jasno i czytelnie określają przeznaczenie i charakter pojazdu. Masywny zbiornik i ładna bryła silnika to jego mocne punkty.
122 RS to wytrawna wersja agresywnego małego nakeda. Odważny, nowoczesny design, wyrafinowany dobór kolorów, imponujące parametry ? ten motocykl po prostu wzbudza respekt. Nie ma w tym cienia przesady. Niewielka jednostka o pojemności 125 ccm generuje blisko 12KM. Dzięki niewielkiej masie własnej motocykla silnik doskonale radzi sobie zarówno w miejskich realiach jak i na długich prostych.
Junak 121 to typowy mieszczuch, którego określa przede wszystkim wygoda i funkcjonalność. Pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy to naprawdę spory bagażnik idealny to transportu nawet sporych pakunków. W miejskich motocyklach użytkowych ten element bywa nagminnie pomijany przez projektantów, zmuszając właścicieli do stosowania wielu niekonwencjonalnych rozwiązań.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.