Junak SC 125 jest napędzany przez nowoczesną jednostkę napędową, która generuje moc 15 KM, co jest maksymalną wartością przewidzianą przez przepisy homologacyjne dla klasy motocyklowej do 125. Wszystko to dzięki dopracowanej konstrukcji z czterozaworową głowicą, elektronicznym wtryskiem paliwa i chłodzeniem cieczą.
Już pierwsze spojrzenie na jego linie i dopracowane detale potrafi przykuć uwagę na dłużej. Nowoczesne akcenty i bogate wyposażenie łączą się z klasycznymi w formie elementami tworzącymi nadwozie, tworząc jedyną w swoim rodzaju, ciekawą i zarazem uniwersalną całość.
Wygląd to jednak nie wszystko, dlatego w ślad za nim idą wysokie osiągi i bezkompromisowe rozwiązania. Junak SC 125 jest napędzany przez nowoczesną jednostkę napędową, która generuje moc 15 KM, co jest maksymalną wartością przewidzianą przez przepisy homologacyjne dla klasy motocyklowej do 125. Wszystko to dzięki dopracowanej konstrukcji z czterozaworową głowicą, elektronicznym wtryskiem paliwa i chłodzeniem cieczą. Silnik wyposażony jest w dodatkowy wałek wyrównoważający, który sprawia, że praca jednostki jest aksamitnie gładka. Moc przenoszona jest za pomocą sześciostopniowej skrzyni biegów. Dynamiczny napęd potrzebuje skutecznego hamowania, dlatego SC został wyposażony w tarczowe hamulce z dużą 300 mm tarczę przednią oraz odpowiednio dobranym zaciskiem. Nad pracą hamulców czuwa układ CBS. Nowoczesne zawieszenie opiera się na przednim widelcu upside-down oraz centralnym amortyzatorze, który mocowany jest bezpośrednio do ażurowego wahacza z lekkiego stopu. 17-calowe koła wyposażono w szosowe opony o szerokości 110mm z przodu oraz 140mm z tyłu.
Wyposażenie standardowe opiera się o łączące nowoczesność z klasyczną formą oświetlenie w technologii full-LED, a miejsce standardowym analogowych zegarów zajął kolorowy wyświetlacz TFT, oferujący dostęp do dużej ilości informacji w przejrzysty sposób. Nie zabrakło także gniazda USB.
13.999 zł